maandag 15 oktober 2012

Preparing for Halloween!

Ja zenne, ge gaat mij weer voelen aankomen, deze tijd van 't jaar: it's almost time for Halloween! Ook al is dit eerder een Amerikaanse traditie, wij Europeanen en Sanja's vinden het ook leuk om die ene dag op het jaar je freaky en eng te kleden. Verder vind ik het ook leuk om Halloweencandy op tafel te smijten. 


De Halloweenfuiven in de buurt (her)rijzen als pompoenen uit de grond. Verkleed is gratis drankje! Maar wat moet je nu precies aan doen? Neem het maar van mij aan: je kostuum moet zo gortig mogelijk zijn. Laat die minirokjes en beha's (ja, want dat kan je echt geen top meer noemen) in de kast tot in februari, met carnaval. Gebruik (nep of varkens)bloed, gescheurde kledij, grime, je beste dronkemansgang (for the real zombiestyles), inspiraties uit horrorfilms (Freddy Krueger aka Pizzaface is altijd een moodsetter) of de politiek. 

Ondertussen ben ik ook volop mijn kostuum aan het voorbereiden. Ik denk dat het nog een verrassing ga houden als wie/wat ik verkleed ga, maar ik ga wel zeggen welke spullen ik ga aankopen. Raden in de comments mag altijd! Ten eerste heb ik een pint of fake blood gekocht via Amazon.uk, welke volgens mijn broer een betrouwbare site is om spullen te bestellen. Dit is mijn eerste bestelling via die site, het is dus afwachten wat mijn ervaring gaat zijn. Ten tweede zoek ik een galakleed: wit, beetje deftig. In principe maakt de vorm mij niet uit (zeker nadat ik er achter kwam dat ik nog een deftige kopie van het origineel ging vinden), zolang het maar lang is. Aangezien H&M en F21 alleen kleedjes hebben die niet aan de normen voldoen, besluit ik deze te gaan zoeken op Ebay. Een afgehakte kleine teen in een hooiberg, I know! Ten derde heb ik een tiara nodig: ga ik nog halen in de Claire's, daar hebben ze er met hopen.

Dit is mijn Halloween outfit van vorig jaar: ik had eindelijk de Gorey EyeBall dress van Hell Bunny in mijn bezit. Veel complimenten gekregen toen, ook buiten de periode toen ik hem droeg op school. Hup, gezicht vol witte schmink, mega veel zwarte oogschaduw (Sleek + MAC met glitters, PARTEH), lijklijnen tekenen op mijn lippen, mijn haar wat oppoeffen en ik was er klaar voor! I scared the shit out of so many people, gotta love it!


Wat zijn jullie (voorlopige) Halloween-plannen? Feestje? Verkleden? Filmavond? 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something