woensdag 24 oktober 2012

SHOPPING - Gotta love this onesie


Dinsdagnamiddag mocht ik het werk wat vroeger verlaten, ik moest naar Antwerpen om mijn diploma te gaan laten viseren. Beter laat dan nooit. Enkele minuten voor ik vertrok, zat ik mezelf blind te staren op de fotomap van google maps. Waar in godsnaam moet zijn? Gelukkig kon mijn collega de weg uitleggen. Blijkbaar is het een piepklein kantoor op het 2de verdiep, bij de Geneeskundige Comissie (waar ik me ook officieel moest laten registreren als een verpleegkundige). Dat was in amper 5 minuten klaar. Leuk dat ik ook een klasgenoot tegenkwam, altijd fijn. 

Het was 14.05u. Ik had nog een hele namiddag om een deel van mijn halloween outfit te zoeken! Elke winkel die dit kleed mogelijks zou hebben, ben ik binnengestapt. Niets. Nergens. Noppes. Enkel in de 5 for 2 (of was het nu 2 for 5?) kwam ik een soortgelijk jurkje tegen. Alleen 2 meter te kort ofzo. Ik deed deze aan in het paskot, kwam tot halverwege mijn kont seg. Stond nochtans bij de party dresses. Ik wist niet dat je daar niets onder kon dragen. ANYWAYS. Omdat ik toch in Antwerpen was en absoluut niet met lege handen thuis wou komen, strompelde ik aan het einde van de Bruul de New Look in. WAAR IK DE MOOISTE ONESIES OOIT ZAG. Flashback: een vriendin die een tijd in Engeland gestudeerd en stage gelopen heeft, vertelde over het pyjama fenomeen 'Onesies'. Dit zijn eigenlijk die mini pyjama's dat babietjes dragen, enkel 100x groter en meestal zonder voeten. Meteen graveerde mijn lange termijn geheugen dat in mijn achterhoofd. Ik moest en zou zoiets vinden. Helaas in België, niets. Tot gisteren. Onesies met schedels, american flags, sterren, ... Ik joinkte er een stuk of 5 verschillende mee naar de paskamer. Waarna ik met één ervan fier mee naar buiten liep. De onesies van New Look zitten erg aangenaam en mogen lekker baggy zijn. Kapke op, negativebutton af, chillmodus on. My winternights at home are going to be friggin' comfortable. 




Richting station stopte ik ook nog bij Lush. Mijn conditionerbar Jungle is bijna op, dus wilde ik eens kijken voor een nieuwe. Helaas melde de verkoopster dat Jungle uit het assortiment gaat. Tijd voor iets anders? Ik koos Veganese omdat deze een lichte conditioner zou zijn. Goed voor mijn platliggend en snelvetwordend haar ofcourse. Bovendien ruikt hij heel fris, vind ik ook altijd aangenaam. Alleen jammer dat er SLS in zit (foei!). Bij deze, gewoon omdat ik er zin in had, kocht ik ook een gezichtsmasker. Want wie smeert dat af en toe niet eens graag uit op zijn gezicht. Smells delicious though. 



Yay, another happy Sanjabuyssomethingsday! Voor meer onesies van New Look: KLIK

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something