maandag 31 december 2012

BLOGGING - Voornemens 2013

Ohmygod, weeral een blogpost over voornemens voor het nieuwe jaar. Juist! Maar ik denk dat er een klein verschil schuilt in de opbouw. Deze post ben ik beginnen typen op 1 januari 2012. Een dik jaar geleden dus. Met de bedoeling om fouten of dingen die ik degelijk wil veranderen, HIER meteen neertyp. Zodat ik het niet vergeet. Tegen volgend jaar. Het hele jaar 2012 heb ik alles aangevuld, zodat ik een goed gevuld lijstje kreeg. Het valt me op dat vele punten over communicatie gaan. Mijn catchphrase van het jaar 2012 was 'BRING IT ON BITCH' (de 'bitch' er achter was optioneel, dat werkte wel enthousiasme op, maar ook de sticker vloekpot op mijn kop). Maar wat zal die van 2013 worden? Of behoud ik deze gewoon lekker nog?

  • Moei je niet met persoonlijke zaken die niet tot jouw persoonlijke wereld behoren. Ook al vraagt deze persoon er om en is hij/zij je beste vriend(in). Remember, alles wat je zegt zal tegen jou gebruikt worden, zelfs maanden en jaren erna. Gewoon luisteren en ja-knikken is meer van voldoende.
  •  Goede communicatie is essentieel. Ben je niet zeker wat die ene persoon bedoelt met die uitspraak? Stop met insinueren en vraag dit op de man af. Dit geldt niet alleen voor mijzelf, ook voor anderen. Vraag je je af wat ik bedoelde met die ene uitspraak, vrààg dat dan. Door de sociale media ben ik tegenwoordig overal aanspreekbaar.
  • Ik wil niet geconfronteerd worden via mijn privéberichten op facebook met onzin die je beter recht in mijn gezicht zegt. En jawel, je kan aanvoelen wanneer dit je reinste onzin is.
  • Ik wil geen paniekaanvallen meer krijgen wanneer ik bij iemand blijf slapen.
  • In 2013 2014 ga ik naar Disneyland Paris. Want voor alles is een eerste keer.
  • Ga sportkleren zoeken/kopen. Srsly.
  • In een relatie zijn eerlijkheid en openheid naar elkaar toe, zeer belangrijk. Hou dit zo.
  • Meer bakken! Ik heb kilo's aan bakboeken en te weinig tijd om echt te bakken...
  • Inzetten op het werk. Ik heb een kleine kans dat mijn (vervangings)contract verlengd wordt tot ... in ieder geval veel langer dan april 2013 (wanneer voorlopig mijn contract afloopt). MEE DUIMEN EN HOPEN!
Dit waren mijn voornemens/foutenwaaruitikgeleerdhebinhetjaar2012 ! Er zijn ook dalmomenten geweest, waar ik als een raket snel genoeg weer ben uitgevlogen. Ik heb mijn echte vrienden leren kennen, de afval buitengezet en een puzzelstuk van mezelf weer gevonden en op de juiste plaats gezet.

Bij deze wil ik ook aankondigen wat ik van plan was met mijn blog. Het beauty-gedeelte gaat a little bit minderen, de reden daarvan is omdat ik me graag met beauty-stuff bezig hou maar zeker geen beautyblogger ben. Don't worry, het verdwijnt niet volledig. Het komt enkel in 1 goed gevulde blogpost terug per 2 of 3 weken, afhankelijk van hoeveel ik heb gekocht. Ik ben aan het werken aan een nieuwe lay-out, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen. Aan outfit-posts wil ik ook meer doen, alleen ontbreekt er nog een betere locatie en TIJD (ik werk van 8.30u tot 16.30u momenteel = geen zonlicht meer). Op den duur ga ik ook proberen van veel te filmen/vloggen. Zo een interessant leven leid ik nu ook niet elke dag, maar ik film heel graag op uitstapjes. Ik gok een filmpje 1 of 2 keer per maand, afhankelijk wie van mijn vrienden gefilmd wil worden :') Als laatste weten jullie ook wel dat ik met analoge foto-apparaten/speelgoed werk. Daar wil ik ook meer mee bezighouden.

Hopelijk gaan we allemaal een goed 2013 tegemoet, met alle positieve gevolgen vandien!

Cheers!
Sanja ♥




0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something