maandag 4 maart 2013

SHOES - Iron Fist Wolfbeater


Omdat er nieuwe schoenen bij de vleet in mijn veel te kleine schoenenkast bijkomen, dacht ik er maar een nieuwe label van te maken voor mijn blog. 'SHOES' Lees snel verder!

Sinds ik werk endus wat geld verdien, vind ik dat maandelijkse (of tweeweekselijke) verwenning weleens mag. Voor mij is dat schoenen aankopen die ik al heel lang wil. Ik vond dat er pumps ontbraken in mijn kast. Met andere woorden: ik had er geen staan. Feestjes in de zomer? Dan doe ik hakken dan, maar dan wel botten. Iedereen kreeg het, bij een gemiddelde temperatuur van 30°, wel heel erg benauwd wanneer ze naar mijn schoenen keken. Maar ja, ik had niks anders. Pumps zijn niet echt mijn ding, laat staan dat ik direct iets zou vinden naar mijn goesting. Tot ik deze zag bij een nachtelijk Zalando-bezoek: de Iron Fist Wolfbeater. 


Ze stonden als solden, dus altijd leuk! Een nog leuker iets dat erbij komt is dat mijn maat er nog was! Check de details zoals de strikjes op de achterkant, de tanden op de peeptoeriem, de suede hak, het zachte velletje aan de binnenkant van de schoen (een streling voor de onderkant van je voet), het oog op de zijkant, ...



Ze passen! Ik heb maat 39, ik kocht maat 39. Ze zitten goed strak, niet klein. Lopen niet ongemakkelijker dan andere pumps (maar in mijn geval, de pumpvirgin, is oefening wel nodig als ik mijn voet verbandloos wil houden). Enige nadeel: het is even wennen, zo peeptoe schoenen. Mijn tenen zijn niet ongelofelijk charmant en het lijkt alsof hun nek wordt omgewrongen en elk moment blauw kunnen worden. Zo voelt het in de schoen niet aan, maar toch... 
I love Iron Fist pumps! 

Iron Fist Wolfbeater ordered at zalando.be


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something